Help & Support

Hoe voeg ik een extra telefoonlijn toe aan mijn abonnement

Ik ben een nieuwe klant

U kunt uw telefonie-abonnement bestellen tesamen met een DSL-abonnement op onze website. U surft naar het DSL abonnement van uw keuze en drukt op Bestellen. De website zal u tijdens de bestelling de mogelijkheid bieden om telefonie en extra telefoonlijnen erbij te bestellen.

Ik ben al klant

1. U kunt onze commerciёle dienst contacteren. Ze bezorgen u graag een offerte voor een extra telefoonlijn waarmee u u akkoord dient te verklaren. 

2. U kunt zelf bestellen: 

  • log in op my edpnet
  • ga naar Mijn administratieMijn bestellingen

 

Hoe voeg ik een extra telefoonlijn toe aan mijn abonnement

 

 

  • klik op het winkelmandje naast uw DSL abonnement

 

Hoe voeg ik een extra telefoonlijn toe aan mijn abonnement

 

 

  • klik op Bestellen onder Extra telefoonnummer

 

Hoe voeg ik een extra telefoonlijn toe aan mijn abonnement 

 

  • volg de stappen die onze website u biedt. 

 

Zie ook:

Hoe lang duurt het om een extra telefoonlijn te activeren?

Hoeveel kost een extra telefoonlijn?

Hoeveel extra telefoonlijnen kan ik in totaal bestellen?

edpnet cookies

Functioneel noodzakelijke en analytische cookies zijn minimaal nodig voor een goede werking van de edpnet website. Deze worden niet gebruikt om u als bezoeker op onze website te identificeren. Edpnet gebruikt ook commerciële/advertentiecookies die worden gebruikt om advertenties op websites van derden te personaliseren. Deze cookies zijn standaard uitgeschakeld. Maar u kunt ervoor kiezen om ze hieronder in te schakelen. Raadpleeg ons Cookiebeleid voor alle details.

Cookies instellen
Commerciële/advertentie cookies worden gebruikt voor het personaliseren van advertenties. Het is de bedoeling om edpnet-advertenties, die relevant en aantrekkelijk zijn voor de individuele gebruiker, weer te geven op derde partij websites. Wie deze derde partijen zijn, kan je lezen in onze Cookie Policy.
Minimale cookies accepteren