Help & Support

Wordt mijn contract bij mijn vorige provider automatisch stopgezet na de nummerportatie

Zodra de activatie bij edpnet in orde is, contacteert u best even uw vorige provider om na te kijken of uw contract reeds is stopgezet naar aanleiding van de nummerportatie. Niet alle providers doen dit proactief.

 

Zie ook:

Vanaf wanneer kan ik mijn abonnement bij mijn vorige telefoonprovider opzeggen?

Wat moet ik doen als ik mijn nummer te vroeg heb stopgezet bij mijn telefoonprovider?

Hoe en wanneer word ik op de hoogte gebracht door edpnet dat mijn nummer is overgezet?

Zal ik gedurende een bepaalde periode telefonisch niet bereikbaar zijn?

edpnet cookies

Functioneel noodzakelijke en analytische cookies zijn minimaal nodig voor een goede werking van de edpnet website. Deze worden niet gebruikt om u als bezoeker op onze website te identificeren. Edpnet gebruikt ook commerciële/advertentiecookies die worden gebruikt om advertenties op websites van derden te personaliseren. Deze cookies zijn standaard uitgeschakeld. Maar u kunt ervoor kiezen om ze hieronder in te schakelen. Raadpleeg ons Cookiebeleid voor alle details.

Cookies instellen
Commerciële/advertentie cookies worden gebruikt voor het personaliseren van advertenties. Het is de bedoeling om edpnet-advertenties, die relevant en aantrekkelijk zijn voor de individuele gebruiker, weer te geven op derde partij websites. Wie deze derde partijen zijn, kan je lezen in onze Cookie Policy.
Minimale cookies accepteren